czwartek, 13 marca 2014

Open'er Festival 2014 - raport nr 12

Ale fajnie, ale fajnie, ale fajnie. Po trzykroć fajnie. 3 nazwy z czego dwie niezwykle bliskie boltzowej Muzycznej Czasoprzestrzeni. Trzecia w sumie też bliska, ale dalsza niż tamte. Dobra, nevermind.

Fajnie po czterykroć. Cieszę się, że Pan Ziółkowski uskutecznia rytuał ogłoszeniowy w Programie Alternatywnym w Radiowej Trójce. Jest klimat.

Przejdźmy do konkretów. Elementy składowe opene'rowego lajnapu.
Wszyscy ogłoszeni dziś artyści zagrają 4 lipca.

Będę trzymał się kolejności ogłaszania.
Najsampierw padła nazwa Wild Beasts. Kojarzycie? Niedawno pisałem o nich w oby dobry dniowym poście.

Po Dzikich Bestiach padło nazwisko niezwykłej, zjawiskowej, kipiącej potencjałem - BANKS. O debiutantce z Los Angeles pisałem w dwuczęściowym wpisie o Sound of 2014 - 1. część i 2. część.

Na koniec Szefu Alter Artu dorzucił do line-upu Open'er Stage Lykke Li. Swoim występem artystka zamknie poczynania muzyczne 4 lipca na scenie głównej. Usłyszę I Follow Rivers na żywo. No, wow.
Przypomniałem sobie, że o Lykke też już pisałem ;D Tutaj. Kiedy to było! Chyba jeszcze wtedy piosenka I Follow Rivers nie była tak popularna ;P

Jeszcze w międzyczasie zostały ogłoszone Pustki. Ale to już z kilka dni temu.

Jutro uskutecznię update posta, gdyż ma się pojawić jeszcze jedna nazwa. Czekamy.

Edit/update z 15.03.

Ben Howard! Songwriter zagra 4 lipca na Here and Now Stage ;)

Do odsłuchu. Nowy track z jeszcze nowszym teledyskiem zapowiadający debiutancką płytę BANKS.
Brain.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz