środa, 15 stycznia 2014

Open'er Festival 2014 - raport nr 5

Znamy kolejnego artystę Open'er Festival 2014! 3 lipca na Lotnisku Gdynia-Kosakowo zagra MGMT.

Tuż po ogłoszeniu miałem mieszane uczucia. Zasmakowałem ich drugiej płyty. Okazała się być, ekhm, niezadowalająca(?). Trzecią całkiem odpuściłem. Jednak wciąż bardzo ciepło wspominam debiutanckiego długograja MGMT. Co by nie mówić - kawał dobrej muzyki. Na płycie z 2007 roku znajdziemy kilka naprawdę świetnych tracków takich jak Time To Pretend, Kids, Electric Feel. Mnie z kolei bardzo siadła piosenka Of Moons, Birds & Monsters z majestatyczną końcówką.
Postanowiłem sprawdzić jak wyglądają setlisty MGMT. Zerknąłem na setlisty tegorocznych koncertów i nieco się uspokoiłem. Chłopaki w większości grają kawałki z debiutu, więc pierwsze obawy zostało nieco rozwiane. Trochę niepokoją mnie opinie o słabych koncertach MGMT. Podobno nie są koncertowym bandem. No nic, przekonam się na własne uszy 3 lipca w Gdyni.

Fajnie będzie móc posłuchać Electric Feel na żywo. Trochę czasu spędziło się na odsłuchach tegoż hiciora MGMT ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz