wtorek, 28 stycznia 2014

Oby dobry dzień!: Bombay Bicycle Club

Carry Me - singiel z albumu Bombay Bicycle Club zatytułowanego So Long, See You Tomorrow. Nawet nie wiecie jak bardzo ten track mnie nie kopnął przy pierwszym odsłuchu. Naprawdę nie sądziłem, że kiedyś mi się spodoba. Pierwszy odsłuch był mocno średni, ze wskazaniem na bieda z nędzą. Ale, że Bombay Bicycle Club to szanowany przez boltzowe ucho zespół postanowiłem zostawić kawałek Carry Me, żeby sobie poleżakował. Po jakimś czasie (wczoraj) wziąłem się za niego jeszcze raz. Nie wiem czemu nie spodobał mi się za pierwszym razem. Dyspozycja dnia? Nie wiem. Bardzo ciekawie chłopaki kombinują. Poszli w stronę elektroniki. Może dlatego za pierwszym razem mi nie siadło? Pamiętam inne oblicze Bombay Bicycle Club. No nic. Drodzy moi. Uprzejmie zapowiadam, iż 3 lutego odbędzie się premiera nowego albumu Bombay Bicycle Club. Tak jak wspomniałem wcześniej najnowszy eLPek Brytyjczyków nosi nazwę So Long, See You Tomorrow. Zapowiada się smakowicie.

Kawałek Carry Me napewno będzie częścią składową nowego wydawnictwa Bombay Bicycle Club. Jak nie spodoba się Wam za pierwszym razem to dajcie mu szansę za jakiś czas ;)



Oby dobrego dnia życzę!

PS. Mam z zanadrzu kilka ociekających zacnością niusów. Właściwie dwa. Aż mnie paluszki świerzbią, żeby już wcisnąć enter i podzielić się nimi z Wami, ale proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. Jak dobrze pójdzie to pierwszy z dwóch niusów pojawi się już jutro ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz