wtorek, 24 grudnia 2013

Pan Boltz i życzenia świąteczne

Góral zapytany o pogodę na Święta odrzekł, że w przyrodzie wszystko musi się wyrównać - był śnieg na Wielkanoc to w Boże Narodzenie go nie będzie ;) Proste.

Właśnie skończyłem kroić grzyby do kapuchy i bułkę kanapkową na makówki. Tym samym mój pobyt w kuchni się skończył. Oddaję inicjatywę mojej Rodzicielce i czekam na efekty zabiegów kuchennych. Ten zapach! Mniam. Teraz spokojnie mogę usiąść przy komputerze i zrobić coś, co lubię równie bardzo jak makaron (tak, jestem entuzjastą makaronu).

Chciałbym napisać Wam kilka świątecznych słów. Wiecie, że życzę Wam najlepiej. W Święta nie jest inaczej. Pozdrawiam świątecznie i życzę trafionych prezentów pod choinką oraz samych najlepszości muzycznych na przyszły rok. Nie zapominajcie otoczyć się muzyką, którą lubicie. Święta to dobra okazja, aby podziękować za wszystkie poklepywania po ramieniu i słowa aprobujące moje działania blogowe, ale również za konstruktywne uwagi. Pamiętajcie, że jeżeli nie wiecie, co ze sobą począć boltzowa Muzyczna Czasoprzestrzeń stoi przed Wami otworem. Wyrazy szacunku w Waszą stronę śle, Wasz Boltzczysław ;)

Z post-rockowego punktu słyszenia Święta Bożego Narodzenia brzmią następująco. Christmas Song autorstwa Mogwai.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz