piątek, 25 października 2013

Oby dobry dzień!: Fair Weather Friends

Oby dobry!

Ależ dzisiaj mam smakowitość! Zaufajcie mi. Odpalajcie dzisiejszy track bez wahania.
Mam nadzieję, że nazwa Fair Weather Friends nie jest dla Was obca. Koalicja muzyczna łącząca Czeladź, Sosnowiec i Katowice przygotowuje się do wydania długograja. Swojego pierwszego, debiutanckiego. Poprzednie większe wydawnictwo (mam tutaj na myśli EPkę Eclectic Pixels) było oszałamiająco zacne. Nie zlokalizowałem tam słabego utworu. Czas jakiś później pojawił się świetny singiel Fly By. Generalnie same superlatywy. Nie ma wstydu. Chłopaki generują znakomite melodie. No i ten charyzmatyczny Michał Maślak na wokalu. Jeżeli ktoś zna Fair Weather Friends to wie o czym mówię, a jeżeli nic komuś ta nazwa nie mówi to zapraszam do odsłuchu poniższego utworu.

Poczujcie się weekendowo i odpalajcie nowy singiel Fair Weather Friends będący zapowiedzią debiutanckiej płyty. Album ma podobno wyjść na jesieni 2013 [update: jednak ma wyjść w pierwszym kwartale 2014]. Fake Love jest co tu dużo mówić światowo brzmiącym electro-popem łamanym na synth-pop z Polski(!). Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz